مرکز خرید و فروش برچسب های روی میوه

فروش برچسب های روی میوه امروزه به دلیل فراگیر شدن استفاده از این برچسب ها در بین تولید کنندگان و صادر کنندگان رونق بسیاری داشته و نیم زیادی از افراد به مرکز خرید و فروش برچسب های روی میوه مراجعه می کنند و سفارش های بالایی در رابطه با خرید این برچسب ها ارسال می کنند.

فروش برچسب های روی میوه

برچسب های روی میوه

احتمال بسیار زیاد، برای شما نیز اتفاق افتاده است که اقدام به خرید میوه ای بکنید که بر روی آن برچسبی چسبانده شده است.
این برچسب ها علاوه بر تبلیغ برند تولید کننده و یا صادر کننده حاوی پیامی است که بسیاری از خریداران این پیام ها را نمی توانند متوجه شوند.
رمز هایی بر روی این برچسب ها اعمال شده است به نام “PUL” که از سمت فدراسیون بین المللی محصولات مورد تایید قرار گرفته است.
اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستند که معنای این رموز را نمی دانید پیشنهاد می کنیم این مطلب را اصلا از دست ندهید.

فروش برچسب های روی میوه

معنای رموز درج شده بر روی برچسب میوه ها

این رمز ها، همان اعداد 5 رقمیی هستند که بر روی برچسب ها قرار دارند.

  • اگر شما اقدام به خرید میوه ای کردید که بر روی برچسب آن عددیی 5 رقمیی ثبت شده است که رقم اول آن 3 یا 4 است؛ می توان گفت یکی از بهترین انتخاب ها را انجام داده اید! زیرا این برچسب به ما نشان می دهد این محصول با بهترین و بروز ترین وسایل های کشاورزی به ثمر رسیده و بهترین کود ها و آفت کش ها در روند رشد آن نقش داشته اند.
  • عددی 5 رقمیی دیگری نیز که به طور جداگانه بر روی برچسب های دیگر اعمال می شوند هستند که رقم اول آن با 8 شروع می شود. این عدد بیانگر این موضوع است که محصول انتخابی شما، دارای تغییرات ژنتیکی است. یعنی این محصول می تواند در مقابل سرما بسیار مقاوم باشد و به اصطلاح سرما زده نشود و در مقابل بیماری ها نیز به شدت مقاوم باشد.
  • برچسب دیگری که شما بر روی برخی میوه ها مشاهده میکنید، برچسبی است که رقم اول رمز آن با عدد 9 آغاز شده است. این برچسب بیانگر این موضوع است که محصول منتخب شما به روش ارگانیک تولید شده است و عاری از هر گونه میکروب است.

فروش برچسب های روی میوه

میوه های بدون برچسب یا بدون رمز

بر خلاف عقیده ی افراد، میوه های بدون برچسب به نسبت سالم تر از میوه های برچسب داری هستند که برچسب آن ها فاقد هر گونه مرزی است. میوه های تولیدی که به صورت مستقیم توسط خود کشاورز فروخته می شود معمولا بدون برچسب هستند ولی میوه های سالم و با کیفیتی اند اما میوه هایی که برچسب آن ها صرفا فقط برای تبلیغات است، میوه های خوبی نیستند زیرا ممکن است میوه های صادراتیی باشند که فقط ظاهر بیرونی خوبی دارند و درون آن ها شامل بیماری باشد.

مرکز خرید و فروش برچسب های روی میوه

مرکز خرید و فروش برچسب های روی میوه، در تمام شهر های کشور عزیزمان ایران وجود دارد. این مراکز به تولید انواع مختلف برچسب ها می پردازد و سرو کار آن با تولید کنندگان و صادر کنندگان است. افرادی که به این مراکز سر می زنند به دنبال این موضوع هستند که محصول خود با کیفیتی بالا تر به دست مشتری برسانند و به مشتری احترام می گذارند که از نحوه ی به ثمر رسیدن محصول با خبر باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما