عرضه مستقیم انواع برچسب میوه درجه یک

بودن یا نبودن برچسب میوه؟ سوالی است که بسیاری از افراد ممکن است با آن درگیر باشند، علاوه بر آن نیمی دیگر از آن اطلاع کاملی دارند و به دنبال عرضه مستقیم انواع برچسب میوه درجه یک هستند. این مطلب را دنبال کنید تا پاسخ های خود را به صورت کامل دریافت کنید.

عرضه مستقیم انواع برچسب میوه

برچسب میوه چیست؟

برچسب میوه در واقع درمورد نحوه ی تولید میوه و برند تولید کننده توضیح می دهد. در واقع ماننده دفترچه راهنمای وسایلی است که خریداری می کنیم اما، برچسب هایی که بر روی میوه ها اعمال می شوند حاوی رمز هایی هستند که بسیاری از افراد معنای آن ها را نمی دانند.
این رمز های “PUL” نام دارند و 5 رقمی هستند.

عرضه مستقیم انواع برچسب میوه

رمز های موجود بر روی برچسب میوه چه معنایی دارند؟

  • به خرید میوه می روید و آن جا با میوه هایی رو به رو می شوید که بر روی آن ها برچسب هایی با اعداد 5 رقمیی اعمال شده اند که رقم اول آن ها یا 3 هست یا 4. این برچسب بیانگر این است که این محصول با بهترین و بروز ترین لوازم کشاورزی به ثمر رسیده اند و بهترین کود ها و آفت کش ها در روند رشد آن ها استفاده شده.
  • برچسب های دیگر نیز بر روی میوه ها هستند که شما می توانید آن ها مشاهده کنید. این برچسب ها، اعدادی 5 رقمیی هستند که رقم اول آنها با 8 شروع می شود. ای عدد 8 به ما نشان می دهد محصول انتخابی دارای تغییرات ژنتیکی است. یعنی این میوه نسبت به سرما مقاوم تر است و هیچ گونه بیماریی نمی تواند آن را تهدید کند. این برچسب را معمولا بر روزی خربزه ها و یا موز های می بینید.
  • نوعی دیگر از برچسب ها هستند که باز هم اعدادی 5 رقمی اند و رقم آن ها با 9 شروع می شود. این اعداد بیانگر این موضوع هستند که میوه ی مورد نظر شما ارگانیک بوده و برای سلامتی شما بسیار مفید است.

عرضه مستقیم انواع برچسب میوه

میوه های بدون برچسب

بسیاری از میوه های موجود در بازار نیز بدون برچسب هستند اما این بدین معنا نیست که آن ها قابل استفاده نیستند و یا خطرناک. میوه هایی که معمولا کشاورزان خود دست به فروش آن ها می زنند بدون برچسب هستند. وجود برچسب بر روی میوه ها، یعنی احترام به مشتری. این احترام به گونه ای است که مشتری بدین وسیله به راحتی می تواند بفهمد پول را برای چه نوع میوه ای خرج می کند و با دانستند رموز موجود بر روی برچسب ها از نحوه ی به ثمر رسیدن آن اطلاعات کامل را دریافت کند.

عرضه مستقیم انواع برچسب میوه ی درجه یک

عرضه مستقیم انواع برچسب میوه ی درجه یک، از طریق تولید کنندگانی که در کشور عزیزمان ایران هستند انجام می شود. این تولید کنندگان با نمایندگی های مختلفی که در شهر های سطح کشور دارند به عرضه مستقیم انواع برچسب میوه درجه یک می پردازند و بسیاری از افراد را در این زمینه به خود جذب کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما