خرید و فروش انواع کاغذ های کرافت در کشور

کاغذ کرافت یک نوع کاغذاست که از خمیر کاغذی شیمیایی در طول مسیر تولید کاغذ ایجاد می شود. این نوع کاغذ شامل کاغذ های نازک یا ضخیم پوشش دار و یا بدون پوشش را شامل می شود. کاغذ کرافتی که از خمیر شیمیایی تولید می شود، معمولا در یک فرایند با محیط شیمیایی قلیایی و یا خنثی تولید می گردد. این نوع کاغذ در ایران تولید می گردد و تولید کنندگان وسیعی مشغول به این کار هستند. در کنار تولید، بخش بازرگانی این محصول یعنی، خرید و فروش انواع کاغذ های کرافت در کشور با توجه به نیاز روز صاحبان صنایع صورت می گیرد.

خرید و فروش انواع کاغذ های کرافت در کشور

تجارت انواع کاغذ های کرافت در کشور

تجارت انواع کاغذ های کرافت در کشورتجارت انواع کاغذهای کرافت در کشور، توسط گروه های تجاری بزرگی انجام می شود و این شرکت ها تجارت و توزیع انواع کاعذ بویژه کاغذ کرافت را انجام می دهند. در طول چند دهه این شرکت ها شبکه گسترده ای از مشتریان و تولید کنندگان را ایجاد می نمایند.

شرکت های تولید کننده توانسته اند بعد از ارایه محصول به مشتریان اعم از شرکت های معتبرچاپ و بسته بندی، ناشران و…، که دارای استاندارد بالایی هستند، خدمات بعد از فروش و پشتیبانی بعد از فروش را نیز برای این مشتریان داشته باشند.

بازرگانی فروش این شرکت ها علاوه بر فروش کاغذ کرافت بعد از فروش کالا و ارایه خدمات به مشتریان، به دنبال برنامه هایی برای ارایه محصولات جدیدتر به مشتریان هستند و با گرفتن نظرات مشتریان سعی در رفع آنها دارند.

رجارت
اقیانوصنعت چاپ
و بسته بندی باشد. بر همین اساس، این شرکت علاوه بر ارائه برندهای مطرح در
بازار، بطور مستمر نیازهای خاص مشتریان را شناسایی می نماید و با ارئه
محصولات جدید و خاص، راه حل های سفارشی به مشتریان خود ارائه می دهد

تولید کاغذ های کرافت با طرح های مختلف

تولید کاغذ های کرافت با طرح های مختلفتولید کاغذ های کرافت با طرح های مختلف در کارخانه های تولید کاغذ ایران نیز انجام می شود. این کاغذ در طول مسیر تولید کاغذ معمولی و در یک محیط قلیایی و یا خنثی تولید می گردد. خمیر کاغذ کرافت از مقاومت بیشتری برخوردار است، زیرا دارای پلیمر لانگین است.

تولید کنندگان کاغذ کرافت، کاغذهایی با تنوع بالا را تولید می کنند مانند:

  • کاغذ کرافت قهوه ای که سفید نشده و برای بسته بندی استفاده می شوند.
  • کاغذ کرافت سفید که برای تهیه کاغذ هایی که پیوستگی بافت آن قوی است استفاده می شود.

لیست شرکت های پخش کننده کاغذ های کرافت

لیست شرکت های پخش کننده کاغذ های کرافتلیست شرکت های پخش کننده کاغذ های کرافت را از گروه بازرگانی این شرکت ها  که اطلاعات تمام این تولید کنندگان و شرکت های پخش را دارند می توان دریافت کرد. سایت های اینترنتی مرتبط با این صنعت تمام اطلاعات از جمله شرکت های پخش را در اختیار مشتریان و نمایندگان قرار می دهد.

شرکت های پخش کننده کاغذ کرافت بعد از بسته بندی کرافت آن را برای پخش به مکان های مورد نظر مانند چاپخانه ها، بسته بندی ها و… آماده می کنند. شرکت های توزیع کننده این کالا را برای اکثر نقاط ایران ارسال می کنند و تمام کشور تحت پوشش شرکت ها هستند.

نمایندگی فروش کاغذ های کرافت در کشور

نمایندگی فروش کاغذ های کرافت در کشورنمایندگی فروش کاغذهای کرافت در کشور انواع کاغذ کرافت را برای ارایه به مشتریان و مصرف کنندگان در اختیار دارد و آمادگی خود را برای ارایه سفارش های بالا اعلام می کند و تخفیفیات ویژه ای برای کسانی که این کالا جز مواد اولیه کار شان است و با مقدار بالا خرید می کنند در نظر می گیرد.

نمایندگی ها اغلب در اکثر شهرهای کشور وجود دارد و مشتریان علاوه بر خرید از طریق فروشگاه ها به خرید اینترنتی کاغذ کرافت از طریق فروشگاه های اینترنتی وابسته به تولید کنندگان نیز مشغول می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما